Терміни та умови поверненняЗгідно до ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»: Ви маєте право повернути чи обміняти товар протягом 14 днів після його придбання (
https://zakon.rada.gov.ua/laws/main/1023-12#Text).
Гарантійний термін — це період, протягом якого Продавець бере на себе зобов'язання щодо безкоштовного ремонту або заміни товару належної якості (з дня виконання замовлення).
Основні умови для повернення:- Переконайтеся, що товар не входить до категорій, заборонених для повернення (перелік наведено в Додатку №3 за посиланням: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/172-94-%D0%BF#Text). Та нижче вказаний повний список.
- Товар повинен бути не використаним*, з усіма компонентами та з цілим пакуванням, в належному товарному вигляді.
- Всі етикетки, маркування та заводські пломби на місці.
- Пройшло не більше 14 днів з моменту отримання товару
Перелік товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженно постановою Кабінету Міністрів України від 19.03.1994 № 172 «Про реалізацію окремих положень Закону України «Про захист прав споживачів».
До згаданого Переліку входять:
- продовольчі товари, лікарські препарати та засоби, предмети сангігієни;
- непродовольчі товари: фотоплівки, фотопластинки, фотографічний папір;
- корсетні товари парфумерно-косметичні вироби;
- пір'яно-пухові вироби;
- дитячі іграшки м'які;
- дитячі іграшки гумові надувні;
- зубні щітки;
- мундштуки;
- апарати для гоління;
- помазки для гоління;
- розчіски, гребінці та щітки масажні;
- сурдини (для духових музичних інструментів);
- скрипічні підборіддя;
- рукавички;
- тканини;
- тюлегардинні і мереживні полотна;
- килимові вироби метражні;
- білизна натільна;
- білизна постільна;
- панчішно-шкарпеткові вироби;
- товари в аерозольній упаковці;
- друковані видання;
- лінійний та листковий металопрокат, трубна продукція, пиломатеріали, погонажні (плінтус, наличник), плитні матеріали (деревноволокнисті та деревностружкові плити, фанера) і скло, нарізані або розкроєні під розмір, визначений покупцем (замовником);
- аудіо-, відеокасети, диски для лазерних систем зчитування із записом;
- вироби з натурального та штучного волосся (перуки);
- товари для немовлят (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо);
- інструменти для манікюру, педикюру (ножиці, пилочки тощо);
- ювелірні вироби з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння.
Проведення огляду при поверненні товару- При поверненні товару наш співробітник уважно оглядає пакунок у відділенні поштового перевізника, перевіряє комплектацію та відсутність зовнішніх пошкоджень, підтверджує відповідність товару встановленим вимогам до збереження товарного вигляду.
- Якщо виявлені будь-які недоліки чи неповна комплектація, нажаль, ми маємо право відмовити вам у поверненні товару.
Негарантійні випадкиШановні клієнти, ми прагнемо забезпечити високий рівень обслуговування та гарантійної підтримки для всіх наших товарів. Однак важливо розуміти, що існують випадки, коли товар не підлягає гарантійному ремонту або обміну.
Негарантійними випадками є:- Механічні пошкодження, спричинені неправильним використанням товару. Пошкодження, що виникли внаслідок зовнішніх впливів або неправильного використання товару (удари, падіння, тиск на елементи товару, зокрема насадки чи деталі приладів), не підлягають гарантійному обслуговуванню. Це включає в себе пошкодження корпусу, деталей (в тому числі "зубчиків" гребінців), кабелів тощо.
- Неправильне зберігання або догляд за товаром. Якщо товар пошкоджений внаслідок неправильного зберігання, недотримання інструкцій з догляду або очищення, такі випадки також не покриваються гарантією.
- Природний знос або псування товару з часом. Деякі елементи товару можуть зношуватися під час використання. Це природний процес і він не є гарантійним випадком. До таких частин відносяться змінні насадки, щітки, гребінці тощо.
- Самостійний ремонт або зміни в конструкції товару. Якщо покупець самостійно вносить зміни до конструкції товару або намагається відремонтувати його, це позбавляє можливості скористатися гарантійним обслуговуванням. Тому важливо не вносити будь-які зміни або не проводити ремонтні роботи без офіційного сервісного центру.
- Пошкодження, спричинені сторонніми чинниками. Пошкодження, які виникли внаслідок дії зовнішніх факторів, таких як вода, вогонь, хімічні речовини або вплив електричної напруги, не підлягають гарантійному ремонту або обміну.
Ми завжди готові допомогти нашим клієнтам у вирішенні будь-яких питань, однак просимо звертати увагу на дотримання правил експлуатації товару, що допоможе уникнути неприємних ситуацій та зберегти ваше обладнання в належному стані.
Повернення грошових коштівМи повертаємо кошти за товар згідно з його вартістю на момент купівлі, яка вказана при покупці. Також можливий обмін на товар з урахуванням компенсації різниці у вартості.
Строк повернення коштів: до 7 днів.